Thursday, May 25, 2006

And SOLD, to the sucker in the back row!

Ah busy to rass, so look a joke, yes?
A man from Kingston moved to the country and bought a donkey from an old farmer for $100. The farmer agreed to deliver the donkey the next day.

The next day, the farmer drove up and said, "Sorry, but me have some bad news. De donkey dead."

"Wha'?" "Well den, just gi me back me money."

"Can't do that. Me spen dat already."

"OK, then. Just leave de donkey with me."

"What you a go do wid him?"

"Me a go raffle dat."

"You can't raffle off a dead donkey!"

"Yeah man, watch me. Me just nah tell nobody seh 'im dead."

A month later the farmer met up with the Kingston man and asked, "What happen wid dat dead donkey?"

"Dat get raffle off boss. Me sell 500 ticket fi $2 apiece and mek a profit of $998."

"Suh nobaddy nuh cuss?"

"Ongle de man whey win. So me gi im back im $2"
(Thanks Spammin' Auntie)

Heh. That's $888 profit bra' man. Is like you forget you done give de farmer $100?


Filed in:

5 Ninjas, 1 Kitten and a Fifth of Vodka!